Sunday, November 4, 2007

THE SECRETS (part 2)

Salam kasih sayang,

Setelah melaksanakan Langkah 1, kita teruskan ke;

Langkah 2:-

- MENJAWAB 'permintaan',
Ikut 'hukum alam', kita hanya perlu sentiasa memikirkan apa yang kita ingin ia berlaku, jangan memikirkan apa yang kita tidak inginkan 'santai' sahaja, biar 'hukum alam bekerja' untuk anda. Kita mesti mengetahui bagaimana hukum alam bekerja dan 'mematuhinya' antaranya:-
- hukum mental
- hukum sebab dan akibat
- hukum ketertarikan
Secara ringkasnya apa yang sentiasa kita 'beri' itulah yang kita akan 'terima'. Anda mesti menguasai 'RAHSIA' ini sebagai syarat kejayaan anda. Untuk mendalami lagi, cari buku-buku yang berkaitan atau apa saja bahan rujukan yang banyak sama ada 'percuma' atau berbayar di internet seperti The secrets .
Saya juga banyak mendapat maklumat dari Shueqry berkata dan juga linncomel.
Tetapi ramai masih gagal untuk benar-benar berubah atau berjaya dengan cemerlang kerana PAKEJ proses perlaksanaannya tidak lengkap. Saya menulis atas 'pengetahuan dan pengalaman' saya sendiri, yang benar-benar berlaku. Saya teruja untuk berkongsi pengalaman kepada anda semua kerana saya yakin ramai lagi orang yang masih ragu tentang 'kebenaran' atau gagal melaksanakannya. Ikutilah langkah seterusnya Langkah 3, langkah yang menentukan anda mencapai apa yang anda INGINKAN.

Semoga diberkati. Amin...

No comments: