Tuesday, November 6, 2007

MARI KITA MULAKAN

Salam kasih sayang,

Tiga langkah asas untuk 'KEJAYAAN' dalam THE SECRET telah kita kongsikan. "Sampan sudah di air, dayung sudah di tangan", hanya menunggu anda membuat keputusan untuk memilih arah tujuan dan mula berdayung. Jangan suka ubah haluan, terus berdayung walau apa pun rintangan, cepat atau lambat, anda pasti akan sampai ke destinasi.

Saya cadangkan, sebelum anda membuat keputusan untuk memulakan sesuatu 'projek' terutama yang melibatkan 'modal' kewangan yang besar, siapkan diri menjadi "MAGNET REZEKI" dahulu. Ikut langkah 1 dan 2 dahulu, sehingga 'minda' anda sudah bersedia baru mula melabur, lihat sekali lagi Tip dari Irfan Khairi.

Sebagaimana mengikut kajian bahawa hanya 3% orang yang dapat mengamalkan teknik penguasaan minda dan mencapai impian masing-masing. Kebanyakan orang tidak berjaya menjadikan Langkah-langkah THE SECRET sebagai pelaziman. Saya rasa mereka ini perlukan "MENTOR" atau pembimbing.

Saya ingin menawarkan bimbingan kepada 6 orang yang memberi jawapan paling memuaskan hati saya. Anda hanya perlu membuat kenyataan APAKAH IMPIAN ANDA, KENAPA ANDA INGIN MENCAPAINYA DAN KENAPA ANDA PERLUKAN BIMBINGAN. e-mailkan kepada saya di;
rumpunharmoni@yahoo.com . Siapa cepat dia dahulu....

Semoga diberkati. Amin...

No comments: