Sunday, November 11, 2007

PAKEJ DIRI PENENTU KEJAYAAN

Salam kasih sayang,

Sebelum saya teruskan suka saya kongsikan Tip hebat "sikap penentu segalanya" , semua orang ingin berjaya, ada yang telah berusaha bersungguh-sungguh, pagi petang, siang malam tak berhenti bekerja, sanggup berhabisan modal tambah dengan pinjaman lagi. Tak jemu-jemu berkursus sana sini, tetapi masih GAGAL atau kejayaannya tidak berkekalan.

KENAPA INI BERLAKU?...
Ketahuilah sehebat, serajin dan sepandai mana pun kita, perlu kita sedar bahawa penentu segalanya adalah ALLAH. Kita tiada PILIHAN, kita mesti mematuhi hukum alam(hukum Allah).
Segalanya "amat mudah" sekiranya kita mengikut HUKUM ALAM. Sebagai contoh; Untuk menjadi JUTAWAN, kita mesti menjadikan diri kita satu PAKEJ yang mampu menarik rezeki yang berganda-ganda dalam hidup kita, tak kira apa BANGSA dan AGAMA.

Cubalah anda bertanya atau berbual terus dengan beberapa orang JUTAWAN, pasti anda akan dapati mereka mempunyai beberapa persamaan, persamaan inilah yang menjadi PAKEJ MAGNET REZEKI(mematuhi hukum Alam) bagi semua JUTAWAN.

Maka kalau kita ingin menjadi JUTAWAN kuasai PAKEJ tersebut dan amalkan sahaja. Pasti anda akan menjadi JUTAWAN dengan lebih mudah dan SEMPURNA. Apakah pakej tersebut?.. kita sambung nanti ye...

Semoga diberkati. Amin...

No comments: